Nytt mat-konsept
Se hvordan UGC og organisk vekst på TikTok 3-dobblet salget
221% økt salgsutvikling
Vi står for 100% av markedsføringen til Munchbox Oslo. Der vi lager kreativt innhold og annonser, inviterer UGC kreatører og bygger merkevaren. Fra oppstarten av samarbeidet, har vi oppnådd svært gode resultater sammen med Munchbox. De er nå en etablert aktør og klare for å forsette et videre samarbeid med mål om vekst.
Resultater så langt
221%
Økt omsetning
2M +
Visninger
50k +
Likes
PROBLEMSTILLING
Differensiere seg i et konkurransedyktig marked
Da Munchbox åpnet, visste de at de måtte skille seg ut blant konkurrentene. De hadde testet smått selv og med andre byråer
Løsning
Ved å bygge en sterk merkevareidentitet og skape engasjerende innhold sammen med oss, kan MunchBox nå ut til flere potensielle kunder og befeste sin posisjon i markedet. Vårt mål er å sørge for at de ikke bare blir sett, men også husket. Dermed forblir de en naturlig del av hverdagen til et ungt og krevende publikum.
Differensiering av innhold
Noen utvalgte videoer
@munchbox.oslo Tok festen litt av i går, og formen er ikke helt på topp i dag 😅 Vi har åpent til 04:00 i dag 🍔🌯🥤❤️ #fyllamat #nattmat #søndagsmat #munchbox #munchboxoslo ♬ original sound - MunchBoxOslo